Často kladené otázky
Áno, u kuriéra sa dá platiť kartou. Pokiaľ by mal poruchu v platobnom termináli, je povinný vás o tom vopred telefonicky informovať.
Keď je tovar označený ako "momentálne nedostupný", znamená to, že ho momentálne nemáme na sklade a nie je k dispozícii na okamžitú kúpu alebo odoslanie. Dostupnosť tovaru závisí od našich zásob a od schopnosti dodávateľov nám ho dodať.
Peniaze vám budú vrátené do 14 dní od doručenia vráteného tovaru predávajúcemu. Predávajúci má právo zadržať platbu, kým neobdrží vrátený tovar. Tento postup je v súlade so zákonnými ustanoveniami o ochrane spotrebiteľa a zabezpečuje spravodlivý proces pre obe strany.
Doručenie na dobierku znamená, že za objednaný tovar zaplatíte až pri jeho doručení. To znamená, že platbu uskutočníte kuriérovi alebo poštovému doručovateľovi v momente, keď vám tovar odovzdajú. Je to obľúbený spôsob platby, pretože umožňuje zákazníkom najprv fyzicky skontrolovať zásielku predtým, než za ňu zaplatia, a tak sa vyhnúť prebratiu poškodeného tovaru.
Ak vám neprejde platba kartou, skúste vytvoriť novú objednávku a informujte nás emailom o tom, že predchádzajúcu objednávku chcete stornovať.
Kuriér má predom určenú trasu, ktorá závisí od počtu balíkov, ktoré musí v daný deň doručiť. Preto, žiaľ, nedokážeme presne určiť čas, kedy sa kuriér dostaví na vašu adresu. Každý kuriér môže byť v inom meste a mať rôzne doručovacie trasy, čo ovplyvňuje presný čas doručenia.